torsdag 16 augusti 2012

10veckor ♥♥♥

Så har de blivit 10veckor och det är full fart på dem o sedan somnar de så skönt både här o där. De är verkligen mina små hjärtegull. Fulla med charm, bus och gos. De växer och utvecklas bra. De har inga extrema "jag kan flyga öron" men det vill jag inte ha på dem heller, det har kommit för många kattungar som är för extrema. Dessa har stora öron som passar bra in i deras trekanter. Tre är bokade som ni vet och det är jag jätte glad för. Nu behöver bara Amro hitta sitt egna hem med. Han är verkligen lovade och får ett brett huvud och fin trekant. Sedan är han verkligen super go och pratig. =) Kan tänka mig att byta honom mot en annan hane obesläktad med mina eller en hona. Har anmält dem till UKs utställning i Oktober. Hanarna skall även tävla i kull klassen, Paks får endast gå i vanlig klass. Hon är inte lika jämn som killarna då hon ju gick ner i vikt under sin period "jag skall inte äta". Nu har hon iofs börjat äta igen men jag känner att hon inte kommer att hinna ikapp dem tills dess.
Så nu lite bilder på dem, Paks ser lite tuffsig ut men det är för att hon fick en tvätt av mamma innan jag fotade dem =) 


Amro:


Greven:


Hertingen:



 Det var allt för nu =) Vi hörs snart igen ♥

*kramar* Madeleine och de små ♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar