måndag 20 september 2010

7 veckor ♥

Så är de små sju veckor och växer o frodas som jag vet inte vad. Mina små terrorister kallar jag dem när de är i högform. Zalma som den goda mamman hon är får lite spatt på dem ibland då hon helst ser att de är på samma ställe allihopa och helst sover med. Ja det kan ju inte vara lätt att hålla reda på sina små direkt. En hel del tvångstvättande förekommer. De två flickorna har bestämt sig för att det är jätte kul att klösa o bita mig i knävecken på morgonen. De har kul men inte jag som snällt får täcka benen. =) Men på det hela är det underbart att ha de små här hemma. De piggar upp mig, har varit ganska dålig över en vecka nu. Igår mådde jag bara illa men idag var det dags att kräkas igen. Får krupp på min sjukdom ibland. Inte nog med att man har ont och är allmänt dålig pga det så har kräkningarna ökat och jag har som sagt varit nästan helt utslagen i en vecka. Vissa dagar är det kanske bara en gång medans det är hela dagarna och flera gånger, de dagarna får jag inte i mig någon mat alls. Skall ringa sjukan i morgon o fråga om de kan skicka lappar så jag kan ta fler prover än vanligt. Lika bra att kolla upp alla väderna. Vill ju så mycket men kan inte =(
Alla katterna mår ialf bra och är pigga och glada o det är jag glad över =)
Super söta: Boom Boom Pow. 7v vikt: 950g

Coola: I Gotta Feeling. 7v vikt:1010g

Super goa: Meet Me Halfway. 7v vikt:910g

Tills vi ses igen: Ha det kanon =)

*kramar* från oss alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar