onsdag 1 september 2010

4 veckor...lite sent =)

Då jag hade fullt upp i helgen så blev det inga bilder på de små. Men jag lade ut på FB igår och skall nu uppdatera er om kullen här=)
Både Boom och Halfway har fått varsin reva i ett öga. Nu är det bättre idag men ni kommer se på bilderna att de är lite enögda. De växer o frodas men jag glömde helt bort att väga dem så ni får vänta på 5v vikterna. De utvecklas fint alla tre och det e tur att jag inte skall behålla nån för jag hade inte kunnat välja! Feeling är en helt underbar liten hane med läcker bläs o han har en bra storlek och ser ut som att han kommer bli riktigt riktigt fin.
Boom hon är ju så himla fräckt tecknad och hon utevcklas med åt rätt håll o hon kommer nog bli en riktigt fin donna =)
Halfway...denna lilla svarta tjej charmar en ju hur mycket som helst. Lekfull och gosig och den modigaste av dem. Även hon ser väldigt lovande ut, hennes öron e sååå fräcka =)
Ja svårt detta...så det e tur att ingen skall stanna hemma hehe =)
Denna veckan har de börjat äta torrfoder med, så duktiga så. Men nötfärsen är ju godare tycker de. Vet inte hur många små rivsår efter deras vassa klor jag har nu när de börjat klättra på mig för att få mat samtigt men jag har ju bara två händer =) Kärt besvär dock=)
Boom Boom Pow 4 veckor TILL SALU!

I Gotta Feeling 4 veckor TILL SALU!

Meet Me Halfway 4 veckor TILL SALU!
Nya bilder på de små kommer till helgen igen =)

*kramar* Madeleine o alla de små ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar