söndag 15 augusti 2010

2 veckor =)

Jag vet inte vad som hände i veckan, fick en aningens hjärnsläpp då jag fick för mig att de små var 3 veckor! Haha knepigt värre! Det kan ju bero på att de är så himla stora som om de vore äldre. Och vad charmiga de är! =) Sätter man sig vid boet så kommer de stapplandes o jamar o skall gosa o leka =) De älskar alla tre att bli klappade på magen o de är så fruktansvärt söta där de ligger o flaxar med sina tassar =) Lilla svarta, Meet Me Halfway skall gärna tvätta mig och hålla fast mig, denna svarta lilla bjön bebis kan ju få vem som helst att falla =) Paddan, Boom Boom Pow är för charmig i sin teckning och är en framåt tjej som gärna gosar eller ligger o sprattlar, hon vet redan hur söt hon är! =) Det syns redan nu =)
Pojken, I Gotta Feeling är en riktig knubbsäl och han har gått upp 115g på en vecka! Han är så rund o go med sin magge o även han är ju fööör söt när han ligger o sprattlar med sina stora tassar. Är så glad över dessa tre små underverk o jag njuter av varje sekund som jag får med dem =) Paddan o Svarta har varit utanför boet men inte pojken ännu. På egen tass då =) Zalma är väldigt överbeskyddande o gillar inte alls när de är utanför boet. Därför är hon en super duktig mamma med då hon ligger hos dem nästan hela tiden, eller ligger precis utanför. Kanske därför som de är så stora med =))
Boom Boom Pow, 2 veckor. Vikt: 355g

I Gotta Feeling, 2 veckor. Vikt: 395g

Meet Me Halfway, 2 veckor. Vikt: 333g

*kramar* Madeleine o de små =)
Vid intresse av de små kan jag nås på mail: maddepadde20@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar