söndag 18 juli 2010

S*Luddhuvet´z Zalma

Zalma är född i min första kull. Mamma till henne är Willow och pappa heter S*Magoria´s ManOwar och han ägs av Margaretha, S*Zolas. Zalma tillhör skådespelar kullen och är döpt efter Samla Hayek men med Z som vanligt =)
Zalma är en svartskölpadda och hon är verkligen en padda. Inte så hon är elak eller så men hon är ledarkatten och polisen o ser till att allt flyter. Hon är inte så väldigt kelen av sig men hon gosar gärna i sängen en stund.
Hon är mamma till min tredje kull och bla. Fengari. Zalma bor igentligen hemma hos min mamma men är här hemma för att få sin kull. Hon är dräktig med den snygga och otroligt goa hanen S*Redtail´s Artie vars matte heter Mikaela, en jätte go tjej som e så duktig på webbdesign och har gjort headen på denna bloggen och på min hemsida som ligger nere just nu. Tror mycket på kullen och vet att det kommer bli charmiga och snygga katter.
Den 30:de Juli är dag 65 så det börjar dra ihop sig och det är så spännande. Hoppas på att det kommer gå kanon o tror det med.
Zalma är som sagt en snäll men bestämd dam här hemma med en väldigt läcker färg. Hon är super lång och hög på benen så hon är inte så kraftig byggd men hon kommer bli större som kastrat och hon bär på stort, det ser vi ju på hennes första kull och katterna längre bak i stamtavlan. Ser fram emot när hon blir kastrat o får växa på sig lite så hon blommar ut.
Kommer skriva mer om kullen och när de kommit kommer jag bildbomba er i evighet hahaha =)

*kramar* Madeleine

1 kommentar:

  1. Åh, ungarna kommer bli så söta :D spännande.. snart så ^^
    / Sara (s*capsicum's)

    SvaraRadera