måndag 26 juli 2010

Upploppet kvar...

Ja nu är det snart dags för kattungarna att komma. Zalma ser ut som om hon har svalt en fotboll och det verkar vara ett helt lag där inne med så som det sparkas o bubblar. Jag vill ju bara ha tre kanske fyra små men Zalma tror själv på sex o hon borde ju veta, eller hur?
Det blir mer o mer spännande ju mer tiden går. Och jag undrar så vad som kommer ut. Bebbarnas pappa Artie har visst lagt på sig nu och pälsen börjar komma tillbaka o det är kanon kul, han är en sådan vacker katt. Nu är det ju lite sämre väder ute men katterna envisats med att vara ute på balkongen mest hela tiden ändå. De tänker inte på sin matte de inte. Men jag har på mig mina fårskinns tofflor o hasar runt i. Det fungerar ju det med. Men när de små kommer får allt dörren vara stängd ett tag, vill inte att de små skall bli sjuka. Nu blir det några lååånga dagar av väntan på de små kan jag lova!

*kram* Madeleine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar