torsdag 15 juli 2010

Välkomma hit till våran blogg!

Välkommna! Så nu har jag äntligen startat upp en blogg om mitt katteri istället för hemsida ett tag. För att testa hur detta blir.
Mycket kommer hända i katteriet här framöver då Zalma är dräktig och skall få kattungar runt den 30:de Juli. Hennes mage bara växer o växer och det sparkas och lever i magen hennes så det blir livliga små. Skall bli så spännande o se hur de kommer se ut. Pappa till kullen heter S*Redtail´s Artie och han är en stor o snygg hane men oxå väldigt trevlig.
I Söndags hämtade jag hem min dröm perser som heter S*Categoris LykkeLi och underbarare katt får man leta efter, fast jag behöver inte leta så långt då alla mina katter är helt enkelt underbara.
Kungen och Fengari hänger mest ute på balkongen nu för tiden där de fångar insekter o spejar ut över området när de inte sover i klösträdet de har där ute.
Feztiz min lilla sessa ligger brevid mig mest hela tiden o njuter av att bli ompysslad.
Kommer fylla denna bloggen mer o mer innom de närmsta dagarna med info om alla katterna.

*kramar* Madeleine o Luddhuvuderna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar